Innkjøp!

Flyturen igår føltes helt utroolig lang ut?  MEN gjett hvilken kjedis som satt på samme fly som oss!!  Kevin Jonas, fra The Jonas Brothers!!! Han er fra Dallas, Texas og han skulle hjem til familien sin med hans gravide kone! <3

Uansett, her er innkjøpene fra New York :

I love NY t-skjorte og hettegenser

Juicy Couture dress.

Mulberry skjerf

Jakke fra Parajumpers.

New York dag 3

I dag dro vi først til Dunkin Donut for litt frokot. Så dro vi til Rockenfeller Center for å stå på skjøyter. Det var litt kald, men kjempe koselig, spesielt med julemusikk. Etter det dro vi å spiste litt lusnj før vi gikk bort til Central Park. Hvor vi besstemte oss for å sitte på hest og vogn rundt parken. Når vi var ferdig dro vi til Central Park Zoo. Som var både morsomt men skuffene de hadde ikke noe spesielt kule dyr... og lignet ikke på Madagaskar filmen i det hele tatt. haha. Det har vært de store planene idag, og i morgen reiser vi i 10 tiden tilbake til Dallas. :(

utsikten vår fra 42 etasje :0

New York

I dag var det første hele dagen i NYC, Det er kjempe fint her, men begynner å bli veldig kaldt siden det nermer seg vinter!!!  I går / lørdag morning dro vi fra huset rundt 7 tiden, og landet i New York rundt 2-3 tiden. Vi ble henta med limousine, og kjørte til hotellet vårt som ligger midt i Time Square. Vi tok en liten tur på 5 th avenue, for å shoppe litt før vi spiste middag. Vi gikk litt rundt i byen, hvor vi så endte opp på hotellrommet med Hangover 3!

I dag hadde vi mye på planen. kl 10 skulle vi kjøre helikopter over byen- som var utrolig gøy!  Jeg fikk sitte vedsidna piloten :D Etter turen, dro vi rundt og shoppet litt mer! hehe... Når vi alle  begynnte å bli ganske slitene, hadde vi bare en butikk til å dra innom! M&M store :D  Til middag dro vi til Little Italy og spiste på en kjempe god resturante.  Og hvis du har lyst til å leve på kanten her nede - så er det bare å sitte på en Taxi, de er gaaaaaarne! hahaha

Fra helikopterturen :

Bilder fra resten av dagen:

Thanksgiving break!!

ENDELIG har vi  ferie her også! Tiden fly, snart er det til og med jul! Her i Amerika har de allerede satt opp julepynt og begynt å spille julesanger :)

Om noen få timer så må jeg opp igjen for vi skal nemlig til NEW YORK!!  WOHO :D Gleder meg skikkelig, vi skal være der til tirsdag.  Jeg var jo i NY i sommerferien også, men jeg fikk ikke sett alt, det er jo så mye  å se.... :D

Snakkes i New York.

-Karoline

Søndag

I dag er det siste dag av helgen:(  Dagen i dag har vært egentlig ganske rolig, startet dagen med å skype med familien, så dro vi ut å spiste lunsj på en mexikansk resturante. Etterfulgt av pedicure og manicure :D Når vi kom hjem besstemte vi oss for å leie film, så vi så grown ups 2! Vi spiste middag hjemme i dag, Deilig biff og bakt potet. + Jeg lagde norske pannekaker til dem idag som vi spiste til dessert med vanlije is til. Alltid like spennede å se om de liker den norske maten, men tror nok pannekaker falt i smak her :) haha

Gikk for litt bling bling denne gangen med diamanter på hånda, og blomst og diamant på tærene! aaah kunne fått mani og pedi hver dag! det er så deilig <3

Bare to uker igjen til thanksgiving<3 <3 = 1 uke ferie!

Innkjøp!

I dag er det lørdag og vi dro på kjøpesenteret. Kjøpte ikke sånn veldig mye, siden det er snart Black Friday som er en dag med bare maaaaasse salg! :D

En ny Pysj fra VICTORIAS SECRET!  + 2 neglelakker

bokse fra AMERCROMBIE & FITCH

genser fra NORDSTROM

Jakke, genser, topp, smykke fra ALTAR`D STATE

Sminke fjerner, BB cream, body lotion og negl oilje fra THE BODY SHOP

I morgen tror jeg vi bare skal ta det med ro, og ta pedicure og manicure<3

Selena Gomez

I går var jeg på Selena Gomez konsert med familien og noen venner av oss! Det var kjempe koselig. Ble veldig posetivt overasket over konserten hennes! Hun sang kjempe bra, dansa, byttet antrekk hele tiden og hadde ett bra oppvarmings band,  Emblem 3, som er ett band  med 3 gutter, som  jeg tror vant x-facor  ifjor ellernoe.  Arenaen var kjempe stor  og masse folk! Kunne ikke høre når konserten var ferdig. Selena gjorde konserten litt spesiel siden hun opprinnelig er fra Dallas, Texas! :D OG mens vi venta på Selena, kom vi faktisk på storkjermen!!! aaah  første gang. hehe

Måtte jo ha ett minne!

Ellers var jeg på skolen i dag for første gang på en hel uke.  Trodde aldri jeg skulle si dette.... men, det begynnte faktisk å bli kjedelig å sitte hjemme og bare se på tv hele dagen ( og litt lekser selvfølgelig)...  Men det var godt å komme igang med skolen igjen og se alle folka. Fikk sikkert spørsmålet " hva har skjedd med øyet ditt?" ca 100 ganger... haha   Alle sa de hadde savna meg og at de er glad for å se at jeg er i god behold, så det er koselig! Dette blir en uke med mye jobb, ettersom jeg må ta igjen lekser jeg ikke fikk gjort forje uke :(  men men

-Karoline

Hei jeg heter Karoline. Dette er en utvekslingblogg jeg har laget for for alle som vil følge med på livet mitt i Texas. Jeg reiser med Explorius, og skal være ute året 13/14.