Innkjp!

Flyturen igr fltes helt utroolig lang ut? MEN gjett hvilken kjedis som satt p samme fly som oss!! Kevin Jonas, fra The Jonas Brothers!!! Han er fra Dallas, Texas og han skulle hjem til familien sin med hans gravide kone! <3

Uansett, her er innkjpene fra New York :

I love NY t-skjorte og hettegenser

Juicy Couture dress.

Mulberry skjerf

Jakke fra Parajumpers.

New York dag 3

I dag dro vi frst til Dunkin Donut for litt frokot. S dro vi til Rockenfeller Center for st p skjyter. Det var litt kald, men kjempe koselig, spesielt med julemusikk. Etter det dro vi spiste litt lusnj fr vi gikk bort til Central Park. Hvor vi besstemte oss for sitte p hest og vogn rundt parken. Nr vi var ferdig dro vi til Central Park Zoo. Som var bde morsomt men skuffene de hadde ikke noe spesielt kule dyr... og lignet ikke p Madagaskar filmen i det hele tatt. haha. Det har vrt de store planene idag, og i morgen reiser vi i 10 tiden tilbake til Dallas. :(

utsikten vr fra 42 etasje :0

New York

I dag var det frste hele dagen i NYC, Det er kjempe fint her, men begynner bli veldig kaldt siden det nermer seg vinter!!! I gr / lrdag morning dro vi fra huset rundt 7 tiden, og landet i New York rundt 2-3 tiden. Vi ble henta med limousine, og kjrte til hotellet vrt som ligger midt i Time Square. Vi tok en liten tur p 5 th avenue, for shoppe litt fr vi spiste middag. Vi gikk litt rundt i byen, hvor vi s endte opp p hotellrommet med Hangover 3!

I dag hadde vi mye p planen. kl 10 skulle vi kjre helikopter over byen- som var utrolig gy! Jeg fikk sitte vedsidna piloten :D Etter turen, dro vi rundt og shoppet litt mer! hehe... Nr vi alle begynnte bli ganske slitene, hadde vi bare en butikk til dra innom! M&M store :D Til middag dro vi til Little Italy og spiste p en kjempe god resturante. Og hvis du har lyst til leve p kanten her nede - s er det bare sitte p en Taxi, de er gaaaaaarne! hahaha

Fra helikopterturen :

Bilder fra resten av dagen:

Thanksgiving break!!

ENDELIG har vi ferie her ogs! Tiden fly, snart er det til og med jul! Her i Amerika har de allerede satt opp julepynt og begynt spille julesanger :)

Om noen f timer s m jeg opp igjen for vi skal nemlig til NEW YORK!! WOHO :D Gleder meg skikkelig, vi skal vre der til tirsdag. Jeg var jo i NY i sommerferien ogs, men jeg fikk ikke sett alt, det er jo s mye se.... :D

Snakkes i New York.

-Karoline

Sndag

I dag er det siste dag av helgen:( Dagen i dag har vrt egentlig ganske rolig, startet dagen med skype med familien, s dro vi ut spiste lunsj p en mexikansk resturante. Etterfulgt av pedicure og manicure :D Nr vi kom hjem besstemte vi oss for leie film, s vi s grown ups 2! Vi spiste middag hjemme i dag, Deilig biff og bakt potet. + Jeg lagde norske pannekaker til dem idag som vi spiste til dessert med vanlije is til. Alltid like spennede se om de liker den norske maten, men tror nok pannekaker falt i smak her :) haha

Gikk for litt bling bling denne gangen med diamanter p hnda, og blomst og diamant p trene! aaah kunne ftt mani og pedi hver dag! det er s deilig <3

Bare to uker igjen til thanksgiving<3 <3 = 1 uke ferie!

Innkjp!

I dag er det lrdag og vi dro p kjpesenteret. Kjpte ikke snn veldig mye, siden det er snart Black Friday som er en dag med bare maaaaasse salg! :D

En ny Pysj fra VICTORIAS SECRET! + 2 neglelakker

bokse fra AMERCROMBIE & FITCH

genser fra NORDSTROM

Jakke, genser, topp, smykke fra ALTAR`D STATE

Sminke fjerner, BB cream, body lotion og negl oilje fra THE BODY SHOP

I morgen tror jeg vi bare skal ta det med ro, og ta pedicure og manicure<3

Selena Gomez

I gr var jeg p Selena Gomez konsert med familien og noen venner av oss! Det var kjempe koselig. Ble veldig posetivt overasket over konserten hennes! Hun sang kjempe bra, dansa, byttet antrekk hele tiden og hadde ett bra oppvarmings band, Emblem 3, som er ett band med 3 gutter, som jeg tror vant x-facor ifjor ellernoe. Arenaen var kjempe stor og masse folk! Kunne ikke hre nr konserten var ferdig. Selena gjorde konserten litt spesiel siden hun opprinnelig er fra Dallas, Texas! :D OG mens vi venta p Selena, kom vi faktisk p storkjermen!!! aaah frste gang. hehe

Mtte jo ha ett minne!

Ellers var jeg p skolen i dag for frste gang p en hel uke. Trodde aldri jeg skulle si dette.... men, det begynnte faktisk bli kjedelig sitte hjemme og bare se p tv hele dagen ( og litt lekser selvflgelig)... Men det var godt komme igang med skolen igjen og se alle folka. Fikk sikkert sprsmlet " hva har skjedd med yet ditt?" ca 100 ganger... haha Alle sa de hadde savna meg og at de er glad for se at jeg er i god behold, s det er koselig! Dette blir en uke med mye jobb, ettersom jeg m ta igjen lekser jeg ikke fikk gjort forje uke :( men men

-Karoline

Hei jeg heter Karoline. Dette er en utvekslingblogg jeg har laget for for alle som vil flge med p livet mitt i Texas. Jeg reiser med Explorius, og skal vre ute ret 13/14.